Jak wiadomo sekretem sukcesu jest odpowiedź na pytanie: Jak się dobrze sprzedać? Do celu prowadzi wiele dróg ale najodpowiedniejszą jest dobra reklama. Choć czasami cena za kompleksowe usługi reklamowe jest duża – zaplanowanie i doprowadzenie całej kampanii do końca to znaczny wydatek, jest to najczęściej inwestycja która zwróci się w krótkim czasie (zwłaszcza gdy usługi wykonane są na wysokim poziomie). Wiadomo klient jest bestią kapryśną, ma swoje upodobania i przyzwyczajenia. Jednak ludzie podatni są na zmianę nastroju i manipulacje – co mimo pejoratywnego wydźwięku jest podstawowym celem reklamy. Dobra reklama to coś co powinni rozważyć wszyscy początkujący przedsiębiorcy i warto jest ją uwzględnić w biznesplanie mimo kosztów jakie początkowo poniesiemy. Czytelne i wymowne reklamy, które łatwo wpadają w pamięć (a co najważniejsze pozostają w niej dłużej niż parę minut) to na początek coś nieocenionego – w ten sposób oferowany produkt czy marka zyskują na wartości. A to oznacza nowych klientów – co na początek jest warte o wiele więcej niż wymierne zarobki. Ponieważ klient zadowolony prędzej czy później wróci (więc pieniądze też zostawi), a co ważniejsze może polecić naszą firmę swoim znajomym. Warto więc zainwestować w dobrą reklamę – nie koniecznie od razu w telewizji. Dobrze zrobiona strona internetowa, czytelne logo na wizytówce, ciesząca oko ulotka, granty w postaci np. firmowych pluszaków czy długopisów to inwestycja której celem jest zachęcenie ludzi do swojej marki.
Dobra promocja to podstawa.

