Kampania reklamowa i sprzedaż

Osoby, które zamierzają otworzyć małą firmę , bardzo często błędnie myślą, że są zwolnione z obowiązku reklamowania swoich produktów oraz firmy. Nie jest to jednak dobrym pomysłem i każda poważnie myśląca o swojej przyszłości firma powinna chociaż drobną część swojego budżetu przeznaczyć na promocję oraz reklamę. Aby jednak nie stracić na tego rodzaju inwestycji, trzeba wcześniej bardzo dokładnie przemyśleć, w jaki sposób możemy trafić za pośrednictwem reklamy do odbiorców naszej marki oraz produktu. Dla przykładu – w sytuacji, kiedy myślimy o tym, by założyć biuro nieruchomości, trzeba sobie odpowiedzieć po pierwsze – jakim zasięg terytorialny ono obejmie swoją działalnością. Jeśli mamy ambicje na otwarcie tak zwanej – sieciówki, wówczas nasza klientela będzie zróżnicowana pod względem położenia geograficznego. Przy tego rodzaju sytuacji naszym atutem jest niezwykle szerokie spectrum działania, co możemy, a nawet – powinniśmy wykorzystać w reklamie. Warto tu wziąć pod uwagę zarówno media ogólnopolskie, jak też lokalne. Hasła reklamowe powinny się skupiać na podkreślaniu naszej potęgi oraz możliwości pośrednictwa dużo większe, niż ma to miejsce w przypadku pośredników, którzy są posiadaczami jednego biura nieruchomości. Ci mniejsi z kolei powinni się reklamować w prasie lokalnej, przy czym podkreślać, że są bardzo wąskimi specjalistami, bowiem świetnie znają każdą nieruchomość na swoim terenie.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply